Християнська етика 2-і класи
Дистанційне навчання 2021- 2022 н.р.
Березень - Квітень 2022
Урок 7. 17.05.22 2-А
27.05.22 2-Б
Тема. "Зустрічаємо свято. Великдень."
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео.
Дякую за роботу!
Урок 6. 03.05.22 2-А
13.05.22 2-Б
Тема. "За що цінується праця. Працелюбність.
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео.
Дякую за роботу!
Урок 5. 19.04.22 2-А
29.04.22 2-Б
Тема. "Справжнє добро. Скромність. Хвалитися чи ні?"
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео.
Урок 4. 05.04.22 2-А
15.04.22 2-Б
Тема. "Чесне слово. будь чесним у всьому"
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео.
Дайте вдповіді на запитання:
- Чому важливо дотримуватися свого слова?
- Чому важливо бути чесним?
Дякую за роботу!
Урок 4. 22.03.22 2-А
01.04.22 2-Б
Тема. "Безкорислива дружба."
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео.
- Через що посварились друзі?
- Хто їх помирив?
Дякую за роботу!
Урок 3. 15.02.22 2-А
18.02.22 2-Б
Тема. "Подарунок від душі."
Матеріал для опрацювання:
Дайте вдповіді на запитання:
- Як ви думаєте, для чого дарують подарунки?
- Якими вони повинні бути?
Домашнє завдання: подарувати посмішку своїм рідним
1. Перегляньте відео:
Урок 2. 01.02.22 2-А
04.02.22 2-Б
Тема. "Надія, віра і любов."
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео:
- Що цікавого ви дізналися про імена Віра, Надія та Любов?
Домашнє завдання: розпитати у батьків про значення свого імені.
Дистанційне навчання 2020- 2021 н.р.
Квітень 2021
Урок 3. 04.05.21 2-Б
11.05.21 2-А
Тема. "Вчимося жити з добром ."
Матеріал для опрацювання:
Домашнє завдання: зробити добрий вчинок.
Урок 2. 20.04.21 2-Б
27.04.21 2-А
Тема. "Слово - дар Божий ."
Матеріал для опрацювання:
- Чому не можна вживати образливі слова?
- Які ввічливі слова ви знаєте?
Домашнє завдання: сказати своїм рідним 10 ввічливих слів.
Дякую за роботу!
Урок 1. 06.04.21 2-Б
13.04.21 2-А
Тема. "Свято жінок - мироносиць. День матері ."
Матеріал для опрацювання:
Святі жінки́—мироно́сиці — це жінки, про яких написано у Біблії в Новому Завіті. Саме ці жінки рано-вранці поспішали до гробу Спасителя з миром (маслом) і ароматами, щоб помазати тіло Господа. Тому і названі вони мироносицями.
- Чому всі поважають жінок - мироносиць?
- Чи справді свято жінок - мироносиць схоже на свято 8 березня?
- Що ви можете розказати про свою матусю?
Домашнє завдання: намалювати портрет своєї мами.
Дякую за роботу!
Січень 2021
Урок 1. 12.01.21 2-А
19.01.21 2-Б
Тема. "Обов'язки дітей у сім'ї".
Матеріал для опрацювання:
- Які обов'язки діти мають у своїх родинах?- Що ви можете розказати про свою родину?
- Які обов'язки маєте ви?
- Що корисного ви дізналися із відео?
- Чи будете ви цінувати свою родину?
Дякую за роботу!
ЖОВТЕНЬ 2020
Урок 1 13.10.20 - 2-А
Тема: " Ти у храмі. Скінія - перший хрм."
Матеріал для опрацювання:
Скінія - перший переносний храм у християн
Про сучасний храм:
Домашнє завдання: розказати батькам та друзям про те, що найбільше запам'яталося із опрацьованого матеріалу.
Урок № 5 ( за 29.05.20)
Тема: Добро завжди повертається
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте мультик:
2. Дайте відповіді на запитання:
- Чи добрий був зайчик?
- Чи зміг він донести гостинці своїм дітям?
- Як добро повернулося до зайця?
Дякую за роботу!
- Як добро повернулося до зайця?
Дякую за роботу!
Урок № 4 ( за 15.05.20/ 22.05.20)
Тема: Дорога милосердя
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте відео:
2. Дайте відповіді на запитання:
- Як ви думаєте, чому так важливо робити добрі та милосердні справи?
- Що може відчувати людина після того, як комусь допомогла?
Дякую за роботу!
1. Перегляньте відео:
2. Дайте відповіді на запитання:
- Як ви думаєте, чому так важливо робити добрі та милосердні справи?
- Що може відчувати людина після того, як комусь допомогла?
Дякую за роботу!
Урок № 3 ( за 24.04.20/ 08.05.20)
Тема: Працелюбність
Матеріал для опрацювання:
1. Перегляньте мультик
2. Дайте відповіді на запитання:
- Як дівчинка Маша постраждала через свою лінь?
- Що допомогло дівчинці змінитися?
Дякую за роботу!
Урок № 1 ( за 13.03.20/27.03.20)
Тема. Чесне слово
Матеріал для опрацювання
Матеріал для опрацювання
Я думаю, що ви погодитесь зі мною в тому, що маленькі та дорослі повинні вміти себе поводити в любому товаристві, в любому оточені, щоб ніхто не сказав про них, як про людей невихованих.
Зараз, на превеликий жаль, поширена думка, що гарні манери — застарілі правила поведінки, які не дуже цікаві сучасним людям. Але це не так. Подумаємо: ці правила відображають ступінь уваги та любові до ближнього. Ось, наприклад, як приємно побачити, що хлопець пропускає дівчину вперед, допомагає повісити їй пальто, що підліток поступається місцем у транспорті людині похилого віку...Дотримуючись цих правил, ми ніколи не зробимо грубої помилки по відношенню до оточуючих нас людей. А якщо вже так сталося, що ви щось зробили погане іншій людині, покайтесь, вибачтесь.
Часто, вибачаючись, або виправдовуючись ми говоримо: «Чесне слово, я більше не буду!», «Чесне слово, це не я!»
Проте бувають випадки, коли сказане слово насправді не є чесним. Як же з цим жити, що робити?
Адже дотримання чесного слова — це не лише християнська чеснота. Кожній людині совість підказує, що брехня — це зло. Але зберегти саму совість можливо завдяки вірі в Бога, коли розуміння того, що вчинки людини оцінюють не лише люди або ти сам, а й Бог, який усе Бачить, утримує від неправди.
1.Читання оповідання «Випадок з гаманцем» Є. Пермяка.
Йшли вулицею двоє: старша сестра Катя і молодший брат Костя. А попереду них йшла бабуся з корзинкою. Сива, накульгувала.
Йшла так бабуся, йшла та впустила гаманець із грішми.
Костя першим побачив це. Нахилився, взяв гаманець, а потім побіг та наздогнав бабусю.
— Бабусю, ви гаманець загубили. Ось він.
Бабуся взяла свій гаманець та поклала його в кишеню.
— Тьфу! Якою я стала неуважною...
Сказала так вона і пішла собі потихеньку дальше, а Костя повернувся до сестри та пожалівся на бабусю:
— Яка вона не ввічлива. Навіть мені не подякувала.
Тоді старша сестра зупинилась, суворо глянула на молодшого брата і запитала:
— А за що вона повинна була тобі дякувати? За те, що ти був чесним? Адже чесність — це обов'язок, а не заслуга. Хіба можна за це вимагати подяки?..
Не зразу зрозумів Костя, про що говорила його старша сестра. Але, коли зрозумів, запам'ятав на все життя про цей випадок з гаманцем.
Йшли вулицею двоє: старша сестра Катя і молодший брат Костя. А попереду них йшла бабуся з корзинкою. Сива, накульгувала.
Йшла так бабуся, йшла та впустила гаманець із грішми.
Костя першим побачив це. Нахилився, взяв гаманець, а потім побіг та наздогнав бабусю.
— Бабусю, ви гаманець загубили. Ось він.
Бабуся взяла свій гаманець та поклала його в кишеню.
— Тьфу! Якою я стала неуважною...
Сказала так вона і пішла собі потихеньку дальше, а Костя повернувся до сестри та пожалівся на бабусю:
— Яка вона не ввічлива. Навіть мені не подякувала.
Тоді старша сестра зупинилась, суворо глянула на молодшого брата і запитала:
— А за що вона повинна була тобі дякувати? За те, що ти був чесним? Адже чесність — це обов'язок, а не заслуга. Хіба можна за це вимагати подяки?..
Не зразу зрозумів Костя, про що говорила його старша сестра. Але, коли зрозумів, запам'ятав на все життя про цей випадок з гаманцем.
2. Міні-тест за оповіданням:
1. Бабуся загубила:
а) хусточку;
б) гаманець;
в) корзинку.
2. Чому Костя скаржився на стареньку бабусю?
а) тому що вона не подякувала йому;
б) тому що вона навіть не звернула на нього уваги.
3. Бути чесним — це:
а) важкий труд;
б) обов'язок;
в) заслуга.
1. Бабуся загубила:
а) хусточку;
б) гаманець;
в) корзинку.
2. Чому Костя скаржився на стареньку бабусю?
а) тому що вона не подякувала йому;
б) тому що вона навіть не звернула на нього уваги.
3. Бути чесним — це:
а) важкий труд;
б) обов'язок;
в) заслуга.
Урок № 2 ( за 10.04.20/ 17.04.20)
Тема: Скромність.
Матеріал для опрацювання:
Перегляньте відео та дайте відповіді на запитання:
- Якою є скромна людина?
- Чи вважаєте ви себе скромною людиною?
Коментарі
Дописати коментар